Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží a Reklamace
Zboží a jeho vrácení - odstoupení od smlouvy .
Ano, může se stát. Zboží není to co jste chtěli a máte v plánu jej vrátit ? Níže je stručný návod jak to nejlépe udělat.
Nároky na vrácení zakoupeného zboží
Pokud jste spotřebitel máte dle §419 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit. A to bez udání důvodu. V zákonné 14denní lhůtě (kalendářní dny) od data převzetí objednávky od prodejce či od přepravní společnosti. (§ 1829 odst. 1 ve spojení s §1818 zákona č. 89/2012 Sb.)
Jak zboží vrátit nebo kam poslat ?
Zboží můžete vracet osobním doručením nebo formou zásilky na prodejnu:
Lakkis toner s.r.o. Palackého tř. 30, 612 00 Brno-Královo Pole
V případě že nám vrácené zboží zasíláte přepravní společností, dbejte na jeho zabalení. Doporučujeme použít druhý obal tak, aby nedošlo k poškození Obalu či zboží při přepravě. Vrácené zboží nesmí nést známky používání. Zabráníte tak ponížení kupní ceny o částku vynaloženou na jeho uvedení do původního stavu. ( oprava, čištění, balení nebo doplnění )
Nezapomeňte, že součástí balení musí být písemné odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte tam i vaše platební údaje pro zaslání platby.
ZBOŽÍ MŮŽETE POSLAT PŘES ZÁSILKOVNU ZDARMA. KÓD PRO ZASLÁNÍ:
Zde je vzor formuláře Odstoupení od smlouvy Lakkis Toner:
Jak zboží vracet, abych se vyhnul náhradě vynaložených nákladů pro uvedení zboží do původního stavu ?
- Obal není předmětem koupě, ale chceme jej vracet tak jak bylo dodáno, protože bez obalu již nemá status ,, nové ,,
- Pokud zboží vyzkoušíte, je nutné zabránit jeho opotřebení. Např: pokud si koupím toner a vytisknu část náplně, je nutné ji uhradit. U tiskáren nesmí dojít ke spotřebě zaváděcích tonerů, nebo je nutné je také uhradit. Z tiskárny nesmíte odstranit přepravní pásky, protože potom už zboží není nové a vrácená částka bude o to ponížena.
- Proto doporučujeme zboží vracet nepoužité
Reklamace
Především se omlouváme za komplikace s vadným tonerem nebo tiskárnou. Můžete nás ihned kontaktovat na: info@lakkis-toner.cz nebo na telefonu: +420 542 22 12 64
Nejčastější závady toneru:
- Tiskárna toner nepříjmá
- Tisk není ostrý
- Pruhy v tisku
- Nepasuje to tiskárny
Brňáci mají výhodu, reklamaci vyřídíme ihned na prodejně, pokud to bude možné. Vadná kazeta ihned mění za novou.
- Pro urychlení reklamace vyplňte Reklamační formulář.
- Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosíme přiložte platný doklad o nabytí a je-li součástí balení i záruční list. U tiskáren dbejte na balení před expedicí, vyhnete se následným potížím při přepravě k nám.
- Pokud nám reklamovanou objednávku posíláte, tak prosím na tuto adresu.
Označení REKLAMACE
Lakkis Toner s.r.o.
IČ: 29307066
DIČ: CZ29307066
Palackého tř. 30
612 00 Brno-Královo Pole
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.